Letonia interzice televiziunea de propagandă a lui Vladimir Putin

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on skype
Skype
Share on email
Email

Canalul rus de televiziune RT (Russia Today) a fost interzis în Letonia, au anunțat autoritățile din această țară, marți, conform POLITICO.

Letonia a motivat decizia prin faptul că patronul acestei televiziuni, Dmitry Kiselev se află pe lista de sancțiuni a Uniunii Europene din martie 2014. El a fost acuzat că a promovat propaganda rusească în sprijinul anexării Crimeii.

Conform instituției letone care se ocupă de controlul audiovizualului, RT și rețeaua de canale care funcționează sub controlului lui Kiselev au încercat să facă propagandă prezentând Letonia ca fiind un stat eșuat.

Kiselev, însă, care a fost numit șeful agenției de stat Rossyia Segodnya, neagă că ar fi fost vreodată la conducerea RT și a acuzat Letonia de rusofobie.

„Interzicerea RT arată stupiditatea, incompetența și rusofobia celor din Letonia care iau astfel de decizii. Cred că letonienii trebuie să își ceară scuze de la RT și să îi lase din nou să difuzeze”, a spus Kiselev pe Twitter.

Sursa: Politico

Total afisari 271 , Total afisari astazi 1 

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on skype
Skype
Share on email
Email
Doneaza o cafea

Doneaza

Personal Info

Donation Total: €2,00

Toate Categoriile
Jurnal din Cipru

Alte articole

JurnalDinCipru

FREE
VIEW