Rezultate EURO 2020 | Scorul final al fiecărui meci

APASA AICI

EURO 2020 – MECIURILE DE DUMINICA 20 IUNIE:

  • Elveţia – Turcia (19:00, Stadionul Olimpic Baku)
  • Italia – Ţara Galilor (19:00, Stadionul Olimpic Roma)

Esports se lanseaza si in Cipru, deoarece jucătorii globali generează venituri de 1,1 miliarde de dolari

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on skype
Skype
Share on email
Email

eSports va genera venituri de 1,1 miliarde de dolari anul acesta. Majoritatea acestui număr provine din drepturile mass-media și din oportunitățile de sponsorizare, care, cu o audiență globală de transmisie în direct de 663 de milioane în 2020, par mai atrăgătoare ca niciodată pentru mărci.

Noii fani lipsiți de alte sporturi de spectatori din pandemie „în cele din urmă au accelerat esporturile destul de considerabil”, spune Stephen Bradley, director general la Deloitte Consulting, care conduce practica companiei de jocuri și esports din SUA.

În Cipru, deși există o scenă eSports și eforturile catorva de oameni au contribuit la promovarea eSporturilor atât la nivel local, cât și internațional, există încă bariere uriașe care împiedică evoluția eSporturilor pe insulă.

„Riot Games (producătorul League of Legends, un joc cu mai mult de 110 milioane de utilizatori lunari) și celelalte studiouri de jocuri au turneele lor. Cipru dorește să reglementeze eSporturile prin crearea de federații. eSports nu poate fi reglementat de nimeni altcineva în afară de editorul fiecărui joc ”, a declarat Lambros Myriantheas, fondatorul Kinx eSports.

Jocurile deținute de editorii de jocuri internaționale și jucate în întreaga lume nu prea se potrivesc cu federațiile locale, centrate în jurul unei localități.

Myriantheas are mai mult de 20 de ani de experiență în lumea eSporturilor, organizând o serie de evenimente în Cipru atât pentru companii private, cât și pentru asociații și cluburi. De asemenea, el a fost implicat în ateliere și seminarii care variază de la evoluția eSporturilor la modul în care părinții se pot descurca cu un copil care își petrece o mare parte din timpul personal jucând jocuri video.

“Avem jucători foarte talentați în Cipru care pot concura pe plan internațional, dar de obicei ajung să renunțe la eSports pentru că în cele din urmă trebuie să se concentreze asupra slujbei lor”, a explicat Myriantheas.

„Din păcate, companiile de aici nu înțeleg avantajele promovării eSporturilor, în special companiilor implicate în tehnologie. eSports îi poate ajuta să stimuleze vânzările prin prezentarea produselor de ultimă generație care sunt utilizate în evenimente eSports ”, a adăugat el.

eSports, un cuvânt hibrid generat de sporturi electronice, implică concurența pentru primul loc într-un videoclip, fie ca jucător solo, fie ca parte a unei echipe. Competițiile se întind pe o gamă din ce în ce mai largă de jocuri video, de la simulatoare sportive precum franciza FIFA a EA Sports și Gran Turismo de la Polyphony Digital, până la shootere la prima persoană precum Call of Duty și Battlefield, până la jocuri de luptă royale precum Apex Legends și Fortnite.

Fortnite este în prezent printre cele mai populare jocuri din lume și acest lucru se reflectă în scena sa competitivă, unde aproximativ 40 de milioane de concurenți din peste 200 de țări au concurat în cele două categorii principale ale sale în 2019. Doar 100 dintre acești concurenți, doar 0,00025 la sută a întregului grup de jucători, a ajuns în finală, câștigătorul final incasand trofeul de 3 milioane de dolari rezervat ultimei persoane în picioare.

Unul dintre motivele cheie pentru popularitatea în creștere a eSports este numărul deja mare de jucători recreativi. Acest rezervor de talente clocotitoare creează o conductă naturală de jucători competitivi care, în cele din urmă, își vor exprima interesul de a participa la aceste competiții profesionale. Mai mult, există bariera de intrare relativ scăzută, în special în ceea ce privește jocurile pe consolă, unde o variantă PS4 sau Xbox costă mai puțin de 500 USD în prima zi a lansării lor.

În timp ce prețurile au crescut pentru înlocuirea următoarei generații, costul unic este încă moderat accesibil pentru o mare parte din populația globală. Lucrurile devin mult mai scumpe atunci când vine vorba de jocurile pe PC, unde o configurație de top, o cerință non-negociabilă pentru jucătorii profesioniști, poate costa peste 2.000 de dolari. Cu toate acestea, chiar și în astfel de cazuri, există modalități în jurul acestui cost, jucătorii mai tineri găsind configurări mai avansate în centrele de jocuri care le permit să își folosească echipamentul pentru o rată orară mai accesibilă.

Un alt factor cheie pentru popularitatea eSporturilor pe piețe precum Statele Unite, Germania și Coreea de Sud se găsește în potențialul său de marketing. Sporturile electronice atrag în primul rând oameni cu vârste cuprinse între 16 și 34 de ani. Aceasta acoperă demografia extrem de râvnită de la 18 la 34 de ani. Căutată de agenții de publicitate, grupul de vârstă de la 18 la 34 de ani este perceput a fi mai maleabil în ceea ce privește loialitatea față de marcă și este, de asemenea, mai probabil să-și cheltuiască venitul disponibil pe electronice, jucării, produse premium și alte articole de bază non-primare.

 

Sursa: Cyprus Mail

Total afisari 6,616 , Total afisari astazi 1 

Doneaza o cafea pentru administratorii ziarului – Va multumim

Doneaza

Select Payment Method
Personal Info

Donation Total: €2,00

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on skype
Skype
Share on email
Email
Toate Categoriile
Arhiva lunara
Jurnal din Cipru

Alte articole